Rituel de Beaute Siyah nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

 Merhabalar,
Hepimizin en büyük problemlerinden birisi siyah noktalar. Benim için siyah noktalardan kurtulmada en etkili yöntemlerin başında siyah nokta bantları geliyor. Daha önce farklı markaların siyah nokta bantlarını denedim ve aralarında en çok Bim marketlerde satılan Rituel de beaute markasına ait burun bandını sevdim.


Ambalajındaki açıklama;
Cildinizi siyah nokta ve kirden arındırır.
Aleo vera etkisi ile cildi rahatlatır.
Paraben, koruyucu yada boya içermez.
Vegan ve cruelty free (hayvanlar üzerinde test edilmiyor)
İçerisinde 6 adet ayrı ayrı paketlenmiş şekilde burun bandı bulunuyor. Kullanım şekli ambalajının arkasında açıklayıcı şekilde belirtilmiş.Uygulayacağımız bölgeyi ıslatıp, daha sonra bandı yapıştıryoruz. Yaklaşık 10-15 iyice kuruyana dakika bekletmeniz tavsiye ediliyor. Kuruduktan sonra kenarlarından başlayarak çıkartıyoruz. Taa taa işte size pürüzsüz burun! :)



Şimdiye kadar kullandığım burun bantlarında fiyat performans açısından en başarılısı, tek kötü yanı yapıştırcı gibi kokması. Görevini başarıyla yerine getirdiği için gözardı edilebileceğini düşünüyorum. Özellikle beyaz noktalarımın tamamını temizliyor, siyah noktalarda da büyük çoğunlukla temizlediğini söyleyebilirim. Haftada 1-2 kez kullanmanız öneriliyor fakat cildiniz hassas ise çok sık kullanmanızı tavsiye etmiyorum.

Rituel de Beaute siyah nokta bantlarını Bim marketlerde 4,95 tl'ye bulabilirsiniz. Hoşçakalın :)



Yorumlar

  1. Merak ettiğim bir üründü, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder