The Balm Meet Matte Hughes Sincere

Merhaba,
The balm markasını sevmeyen yoktur, ürünlerin kaliteleri kadar ambalajları da çok başarılı. Yeniliklere doymayan marka geçen sezon yeni likit mat rujlarıyla karşımıza çıktı. Bende kendime en uygun rengini aldım ve denedim. Şimdi sizlerle deneyimlerimi paylaşıyorum.



Yapısı ve kalıcılığı çok güzel, tek katta renk veriyor ve dalga dalga durmuyor.Dökülme problemide yaşamadım ayrıca entollü bir kokusu var ben kokusunu da sevdim.Eksi yönlerine gelirsek bir şeyler yedik içtikçe ortalardan çıkma yapabiliyor  ve ilk sürüldüğünde hafif yapış yapış hissi oluyor, kurudukça bu problem ortadan kalkıyor.



Rengi için; içerisinde kahvelik bulunan kirli gül kurusu diyebilirim, neredeyse tüm makyajlarla çok güzel uyum sağlıyor. Tüm ten renklerine yakışacağını düşünüyorum. 



The balm ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatları çok uygun değil fakat indirim döneminde alırsanız çok daha uyguna bulabilirsiniz. Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. The color is very beautiful!

    Please visit: https://from-a-girls-mind.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder