İnternet Alışverişim (H&M, Trendyol, Procsin ...)

Merhaba,
Yaklaşık 2-3 hafta önce yaptığım internet alışverişimi fikir olması için sizlerle paylaşıyorum.
İlk olarak Temmuz ayında Procsin'in internet sitesinde %80 indirim vardı bende merak ettiğim iki ürünü satın aldım.


  • Procsin Whitening Mask: Aktif karbon soyulabilen beyazlatıcı maske, ciltte oluşan ton farklılıklarının giderilmesine yardımcı olacağı söyleniyor. Henüz denemedim deneyip yorumlayacağım. İndirimsiz fiyatı:42,90 tl şuan indirimde: 39,90 tl.
  • Procsin Black Shampoo: Aktif karbonlu siyah sarımsak saç şampuanı. Yeni saç oluşumunu hızlandırmayı ve saç derisini besleyip derideki kılcal kan dolaşımını arttırarak saç dökülmesini engellemeyi vaat ediyor. İndirimsiz fiyatı: 42,90 tl şuan inidirimde :39,90 tl. Procsin çok güzel kampanyalar yapan bir firma instagramdan takip ederek kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
H&M alışverişim:

H&M Mavi beyaz çizgili bluz: İncecik tril tril 3/4 kollu bluz, göbeği açıkta bırakmayan ama kalçayı da örtmeyen ne uzun ne kısa bir bluz indirimde 59,90 tlden 39,90 tlye düşmüştü. Bendeki bedeni 36.


H&M Pudra Pembesi Askılı Bluz (36 beden): Yine incecik kumaştan ne uzun ne kısa üstte çok zarif duran hoş bir bluz. Koltuk altı derin görünse de giyildiğinde çok derin durmuyor. Yaz aylarında kot şortların üzerine çok yakışacağını düşünüyorum. Fiyatı:49,90 tlidi.

U.S Polo Assn : İnternet sayfasında gezerken sweatshirtlerin indirimde olduğunu gördüm ve şimdiden kış için bu fırsatı değerlendirmek istedim.100 tlden 59.90 tlye düşmüştü. Bedeni S tam üstüme göre oldu bir dahaki sefere M beden almayı düşünüyorum daha bol ve dökümlü durması için.

Hummel Çiçekli Sneaker: Trendyolda gezinirken görüp çok beğendiğim bir ayakkabı oldu. Hummel markasının sneakerları genelde çok hafif oluyor. Fiyatı: 179 tlden 119 tlye düşümüştü ayrıca sepette 100 tl ve üzeri alışverişler için %10 indirim vardı. Kendi ayak numaramın aynısını seçtim ve tam oldu.


Benim online alışverişim bu şekildeydi, tavsiye ettiğiniz siteler varsa benimle paylaşırsanız sevinirim. Şimdilik hoşçakalın :)

Yorumlar

Yorum Gönder