Pure Beauty White & Bright Eye Cream | Göz Çevresi Bakım Kremi

Herkese merhaba,
Göz çevresi problemli biri olarak göz çevresi kremleri kullanmaya başladım. İlk olarak Watsonslarda satılan aydınlık görünüm vermeyi vaat eden Pure Beauty markasına ait White & Bright göz çevresi kremine şans verdim. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum benimki bitmek üzere artık fikirlerimi paylaşma zamanın geldiğini düşünerek başladım yazmaya :)


Krem 15 ml'lik bir tüp formunda ambalaja sahip ve diğer Pure Beauty ürünleri gibi Korede üretilmiş, ben kavanoz şeklindeki kremlerdense bu formdaki kremleri daha çok beğeniyorum bana daha hijyenik geliyor. 

Ürünün açıklama kısmında; içerisindeki Kore Golden Bell  melanin üretimini tetikleyen UV ışınlarının etkisini azaltmaya yardımcı olduğundan ve Swiss Illumiscin , Vitamin C ve arbutin ile cildinizin daha aydınlık görüneceğinden bahsedilmiş.

İçeriğinde Paraben, linolin, alkol bulundurmuyor ve ürün göz çevremde herhangi olumsuz reaksiyon göstermedi. Çok hafif ve rahatsız etmeyen kokusu var sürdüğünüzde kokusunu almıyorsunuz bile. 

 Göz altlarında morluk problemi yaşayan biri olarak sabah akşam düzenli şekilde kullanmama rağmen ben aydınlatma etkisini hiç göremedim.Nemlendirmesi göz çevreniz kuru ise kesinlikle yeterli gelmeyecektir. Krem su bazlı, incecik yapıya sahip, yapı olarak sevdim.Ancak nemlendirmesi benim cildime yeterli gelmedi.

Denemek isterseniz Pure Beauty ürünlerini Watsons'lardan ve Watsons'ın internet sitesinden ulaşabilirsiniz. Fiyatı 29,90 tl. Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Kuzum genellikle Kore ürünlerini merak ettiğimden denk gelsem alırdım ki vaatleri de tam aradığım özelliklerden... Memnun kalmamana üzüldüm bitanem. Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seninle aynı şekilde düşünmüştüm kuzum ama işe yaramadı, yorumun için teşekkür ederim 😙

      Sil
  2. Fiyatına göre işlevsiz oluşu kötüymüş cano ❤️

    YanıtlaSil
  3. canım bu serinin tüm ürünlerini denedim ama yıllardır tekrar tekrar aldığım, işe yaradığını düşündüğüm sadece gece gündüz kremi ile köpük temizleyicisi oldu, bu göz kreminin bir faydasını ben de görememiştim. sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece gündüz kremine ve köpük temizleyicisine bir bakayım o zaman canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim :))

      Sil

Yorum Gönder