Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Onarıcı Köpük

Herkese yeniden merhaba,
Güneş, kum, deniz derken yıpranan ve fazlasıyla kuruyan saçlarım için elimin sıkça gittiği bir ürünü inceleyeceğiz bugün. 



Seride 3 farklı renkte saç köpüğü bulunuyor bendeki; Urban Care 7/24 Yıpranmış saçlara özel bakım köpüğü: yıpranmış, işlem görmüş saçları hedef alıyor ve saçların keratin yapısına etki ediyormuş. İçeriğindeki süt proteinleri ve bitkisel keratin kompleksi ve 12 yararlı aminoasit ile saçın keratin dokusuna etki ederek uzun süreli nem kazandırıyormuş.

Öncelikle saçtaki yıpranmaları kalıcı olarak onaran bir ürün olmadığını belirtmekte fayda var açıkçası mucizede beklememek lazım, günü kurtaran daha sağlıklı görünüm sağlayan bir saç köpüğü.

Kokusu gerçekten de Milkshake gibi ve uzun süre saçlarınızda kalıyor, saçları ağırlaştırmadan kolay tarama ve yumuşaklık sağlıyor. Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayıp, ters çevirerek avucunuza ihtiyacınız olan miktar kadar sıkıyorsunuz ve daha sonra nemli ve ya kuru saçınıza eşit miktarda uyguluyorsunuz, gelsin yumuşacık saçlar!

Benim ince telli ve sönük saçlarım var açıkçası ilk başta saçlarımı ağırlaştırıp yapış yapış his bırakmasından korkuyordum ama hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım, aksine saç uçlarımı daha sağlıklı ve parlak gösterdi üstelik ağırlaştırmadan.
Eveshop inidirimden 17-18 tl gibi bir fiyata almıştım. İndirimleri takip ederek uygun fiyata sahip olabilirsiniz.

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsanız yorum olarak benimle paylaşırsanız sevinirim, bana tavsiye edeceğiniz bu tarz ürünler varsa yorum olarak bırakmayı unutmayın, şimdilik hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Baska markanin urununu kullaniyorum bayadir. Bunun kokusi daha cok sut kokuyormus onu farkettim. Kullandigimi daha cok sevdim ben😍😘

    YanıtlaSil
  2. Saç tipimiz aynı ve aradığımız özellikler aynı olduğundan elimdeki köpük bitince deneyeceğim bitanem not aldım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu markanın diğer ürünlerini de inceler misiniz beğeneni de beğenmeyeni de çok malum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki :) Ozellikle incelememi istediğiniz bir ürün var mı?

      Sil

Yorum Gönder