NYX Kozmetik Alışverişim / Nyx Cosmetics Haul

Herkese yeniden merhaba,
Uzun zamandır kozmetik alışverişi yapmıyordum ve sonunda dayanamayıp Nyx kozmetikten küçük bir alışveriş yaptım sizlerle de paylaşmak istedim belki beğenip almak istediğiniz ürünler olur.

Dört parçadan oluşan alışverişimi yurtdışındaki bir Nyx mağazasından yaptım, Türkiyedeki fiyatlarıyla sizlerle paylaşacağım.

Nyx Ultimate Far Paleti Warm Neutrals: Bu tonlarda hiç far paletim olmadığı için ve renklerini çok beğendiğim için satın aldım.Bence yaz-kış kullanılabilecek renklere sahip ve çok farklı renk kombinasyonları yapabileceğiniz bir far paleti. İçerisinde 9 tane mat ve 7 tane ışıltılı olmak üzere 16 far bulunuyor. Pigmentasyonu kalıcılığı vb özelliklerini ürün incelemesi olarak paylaşacağım. Fiyatı:69,99 Tl.

Nyx Dose of Dew Face Gloss (5.35 g): Stick formunda asansörlü ambalaja sahip, ciltle çok güzel bütünleşen her ten rengine yakışacak bir aydınlatıcı. Sim sim durmayan aydınlatıcı arayışında olanların bakması gerek bir ürün bende Görkem Karman'ın önerisi ile satın aldım ve memnun kaldım. Detaylı yazısı gelecek. Fiyatı: 34,99 Tl



Nyx Duo Chromatic Aydınlatıcı Pudra- Snow Rose: Merak ettiğim ürünlerden birisiydi, bir kaç kere swatchladım ve cildimde denedim.Kamerada rengini asla gösteremedim ciltte renkler bu şekilde yansımıyor. İlk izlenimlerim eğer ten makyajı yapmadan uygularsanız dakikalar içerisinde uçup gidiyor, kalıcı olmuyor. Renk olarak pembe beyaz yansımalarını sevdim, detaylı yazısı gelecek.Fiyatı:38,99 Tl.



Nyx Dewy Finish Makyaj Sabitleme Spreyi 60ml: Nyx'in en popüler ürünlerinden bir tanesi denemesem olmazdı :) Enteresan bir kokusu var fakat sıktıktan sonra o kokuyu almıyorsunuz, makyajımdaki pudralı görünümü almasını sevdim. Detaylı yazısı gelecek. Fiyatı: 33,99 Tl.

Şöyle bir genel değerlendirme yapacak olursam Nyx ürünlerini çok uygun fiyatlı bulmuyorum, her markada olduğu gibi fiyatını hak eden ürünleri de var hak etmeyen ürünleri de. Deneme şansınız varsa cildinizde test edip satın almanızı öneririm. Nyx ürünlerine internet sitesinden, seçili Watsons mağzalarından ve Nyx mağzalarından ulaşabilirsiniz. Diğer alışveriş yazılarım için tıklayabilirsiniz. Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Palette çok güzel canım renkleri özellikle sevdiğim renkler, sabitleme spreyinide merak ettim :) detaylı yazısını beklicem :) 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda paylaşacağım, çok teşekkür ederim güzel yorumun için💕 :)

      Sil

Yorum Gönder