Karışık Kozmetik Alışverişim #6 ( Rossmann, Watsons, Eveshop, Yves Rocher)

Merhabalar,
Bir süre önce yapmış olduğum kozmetik alışverişimi sizlere de fikir vermek amacıyla paylaşmak istedim. Son zamlardan sonra açıkçası alışveriş yapasım gelmiyor daha çok elimdeki ürünleri bitirip ihtiyacım olan ürünleri satın almaya başladım. Renkli kozmetik ürünlerini ise çok beğendiğimde ve ihtiyacım olduğunda alıyorum.

Rossmann Alışverişi: Rossmandan  Genellikle Isana markasının ürünlerini aldım. Merak ettiğim cildi beyazlattığı söylenilen Isanamed  Sabunu bulunca denemek için sepetime attım fiyatını net hatırlamıyorum ama 10 tl üzeriydi diye hatırlıyorum.
Isanamed Slikonsuz Sabun: ph 5.5 Değeri ile hassas ciltler için özellikle cildi yumuşatan ve cilde dost etken maddeler içerir ve günlük kullanım için uygundur.
Isana Young 10'lu Temizleme Mendili: Seyahat sırasında temizleme mendillerini tercih ediyorum. Cildimde bir hassasiyete sebep olmadan nazikçe temizledi. Her cilt tipine uygun, suya dayanıklı göz makyajı dahil temizlediği belirtilmiş. Ayrıca alkol bulundurmadığı için cildi kurutmuyor.
Isana Hydro Booster Maske  2x8ml: 8 ml'lik 2 maskeden oluşuyor. Vaatleri; cildi rahatlatır, ferahlatır ve düzenli kullanılması halinde ince çizgilerin oluşumunu engellemeye yardımcı olur. Hyaluronik asit ve aleo vera cilde yoğun nem bakımı yapar. Shea Yağı ve badem yağı cildin nem dengesini ve cilt bariyerinin korunmasına yardımcı olur.
Rival De Loop Natural Touch Kapatıcı 03: Rossmanna gitmişken Rival de Loop markasına bakmamak olmazdı.Gittiğimde indirim zamanı değildi ve fiyatlardaki artışı görünce sadece ihtiyacım olan kapatıcıyı alıp çıktım. Deneyip yorumlarımı blog'tan ve ya instagramdan paylaşırım.



 Eve Shop Alışverişi: Eveshop zaman geçirmeyi sevdiğim mağazalardan biri, genellikle diğer kozmetik mağazalarından daha uygun fiyata satış yapıyorlar. 
Urban Care Expert Series Arındırıcı ve Hacimlendirici Peeling Şampuan (200g): Çay ağacı yağı ve limon özü bulunduran saçtaki kalıntıları güzelce arındıran, saçlara nefes aldıran bir şampuan öncesi şampuan olarak tanımlayabilirim. Saçınızı yıkadığınızda gıcır gıcır temizlik hissi veriyor ve saç derinizin nefes aldığını hissediyorsunuz.Verdiği gıcır gıcır his kendi şampuanınızı uyguladığınızda geçiyor. Saça hacim verdiğini de söyleyebilirim. Yağlı saçlara sahip olanlar daha çok sevecektir. Arındırıcı şampuanların haftada 1 kez uygulanması tavsiye ediliyor. Indirimli fiyatı:34,90 tl.
Maybelline Super Stay Matte Ink 75 Fighter: Maybellline'in Super Stay serisinin en çok satan renklerinden birisi.Henüz denemedim. Deneyip ayrı bir post olarak paylaşmayı düşünüyorum. Indirimsiz fiyatı :44,90 tl ben indirimden yarı fiyatına almıştım.


Watsons Alışverişi: Watsons'ta kağıt maskelerde %50 indirim vardı bende en sevdiğim kağıt maskeleri yedekledim. SNP Ice Bear Hyaluronic Asit maskeleri kuru cildi nemlendirip canlandırıyor bu maskeler kış aylarının vazgeçilmezi benim için.



Yves Rocher Alışverişi: Yves Rocher'dan sadece 1 parça ürün aldım her zaman severek kullandığım kayısılı peelingim bitmişti indirimde bulunca yeniden aldım.


 Diğer kozmetik alışverişi yazılarım:
Karışık Kozmetik Alışverişim #5 Missha, Watsons, Gratis, Maybelline) / Cosmetics Haul
-Karışık Kozmeik Alışverşim #4 (Rossmann, Watsons, Kiko)

Yorumlar